tirsdag 19. august 2014

Vintage morgenkåper


For ei vekes tid sidan fekk eg to kasser
med diverse gamle kle og tekstilar. Blant anna to herlege
retro/vintage morgenkåper.
 Denne synest eg er fantastisk fin!
Fargane og mønsteret er berre så fine at eg veit sanneleg ikkje om eg greier å klippe i den. 
I tillegg ser den nærast ubrukt ut.



 Den passar meg heilt perfekt
men eg trur neppe eg kjem til å bruke den.
Litt stiv og klumpete i kvaliteten men varm og god.

Litt dårlig kvalitet på dette bildet.
Veldig dårlig lys i gangen hos meg!




 Denne er også aldeles skjønn og
full av søte detaljar.



 Sjekk den søte sløyfa i halsen då!



 For-seg-gjorte ermar

og lomme som passar til ein søt lommeduk.

Ser føre meg at desse har vore til sjukehusbruk...
Ser føre meg ei dame som tuslar rundt i korridoren med fin morgenkåpe
og eit par søte tøfler til....kanskje med ein liten dusk på eller litt sånn fjøraktig lodne om du forstår......Tuslar forsiktig rundt med hendene djupt ned i lommene på morgenkåpa. Ventar kanskje på at det skal verte visitt-tid. Litt grå i håret...krøllane etter opprullinga litt flate men
likevel fin på håret. Litt bleik i ansiktet etter nokre dagar på sjukehus....

Veit eg har sagt det før men av og til løper fantasien min litt løpsk:)
Likar å lage ei historie rundt plagga eg får i hende.
Får bilde inne i hovudet som sikkert er heilt
på jordet! Hi hi.......
(.....må føye til at eg alltid har drøymt om å verte forfattar)


Som sagt så er eg litt usikker på om eg vil klippe i desse....
Kva synest du.....er det for gale å klippe i dei?

På den andre side så vert dei nok ikkje brukte heller.
Hmmmm. Ikkje lett nei.....

Får vel vente litt og fundere på det tenkjer eg.

Ønsker deg ein fantasifull onsdag!



3 kommentarer:

  1. Det er noko kjent med desse morgenkåpene. Eg trur dei må vere frå slutten av 60-talet og utover til 1980.
    Ser dei for meg på pasientane mine :)
    Forstår at det ikkje er lett å klippe i dei, men du må vel lage eitkvart av dei eller så blir dei ikkje synleg for ålmenta :)
    Lukke til !
    Onsdagsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Jeg synes å kjenne igjen slike. Min mor brukte lignende morgenkåper da jeg var lita :) Skjønner godt det er vondt å klippe i dem. Når de er så hele og fine, er det jo gjerne det. Men - som du sier så er det jo noe med at de kanskje vil bli mer brukt om de får bli til noe annet :)
    Som du ser på mitt siste innlegg, så blir det nok stille fra min kant en stund nå, men jeg kommer helt sikkert tilbake når jeg tid til hobbyene igjen.
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Ingen ting galt med fantasi!
    Uten den hadde livet blitt kjedelig, ikke?
    Og kunne lett se for meg den dama tusle rundt, med tøffler med dusk og det hele;)
    Jeg har nemelig vel mye fantasi i følge de jeg bor med...men det er vel ikke bare dårlig å ha fantasi?

    Synes kåpene er helt superfine,spesielt den første!
    Synes du var fin i den jeg!
    Hadde nok ikke klippet i dem jeg heller:)
    Kanskje du skulle begynne å skrive?

    Ønsker deg ei strålene helg!

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no