fredag 21. november 2014

Veske i superkult stoff!



Eg er stadig på jakt etter stoff-godbitar.
Spesielle og unike stoff gjerne med sterke fargar og spennande mønster
er slikt eg elskar å finne. Det kan verte dei flottaste skuldervesker av slike stoff!
Gardiner og dukar frå 60-70 talet er godt egna til å sy vesker av
då dei oftast er både fargerike, har herlege mønster 
og er gjerne litt grove i kvaliteten.

 
Dette superkule stoffet fekk eg kjøpe på nettet av ei hyggelig dame:)
Var så ivrig etter å sy at eg gløymde å ta bilde av stoffet først.
Med orange glidelås og hjerte synest eg denne vart
både morsom og tøff.



 Rosa og orange er ein kombinasjon eg berre diggar!



For å utnytte stoffet mest mulig vart det
både sminkepung og myntpung. Har nokre bitar igjen så det 
blir nok eit par sminkepungar til.


Har lagt inn i nettbutikken resten av veskene
etter sesongen i Postkjellaren.
Dei finn du her


I mappa for jul har eg sett ned alt til halv pris.
Der er blant anna mange fine og nostalgiske julestrømper.
Du finn dei her.

Og eg sender gjerne om du ikkje
bur her i området.

Ønsker alle som tittar innom  ei fin helg!

Helsing Alva.


1 kommentar:

  1. Hei Alva!
    Så kjekt at du er tilbake:)
    Flotte bilder i forrige innlegg!
    Alltid kos å dra på tur og tenne bål:)
    Så fine ting du har sydd,gøy med slike stoffer i kvikke farger.

    Ønsker deg en fin lørdagskveld og ei flott ny uke!

    klem

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no