tirsdag 9. desember 2014

Julepynta inngongsparti


Eg synest det er så koselig med eit 
fint og innbydande inngongsparti. Likar at gjestane føler seg
velkomne når dei kjem til døra vår. Og så likar eg veldig godt å pynte og 
ordne til også:) Kan vel av og til bli litt mykje av det gode...
.......men men.... la gå.......
 Eg likar best å bruke naturmateriale og ting eg allereie har i hus.
Det einaste eg kjøpte var eit par planter. Julerosa synest eg passa så godt i mjelkespannet.
Var ein tur i skogen og plukka grønn flatmose. Den synest eg er så fin til å dekorere med.
Det vart mørke og kornete bilde men mørkret seig på før eg vart ferdig.



 Det store mjelkespannet er arv frå garden mannen kjem frå.
Det vesle vart kjøpt på loppis i Sverige i sommar i lag med eit mindre. 45kr. kosta denne.



 I kaffekjelen skal det kome ein svibel som står på kjøkenet no.
Den er i ferd med å sprette ut og då lyt den ut av hus visst ikkje eg skal dåne.


Desse lyktene synest eg er så koselige.
Kjøpt på halv pris i sommar. Ikkje så ofte eg kjøper noko til meg sjølv
men desse kunne eg ikkje stå i mot :)

Bilda er frå forrige helg då veret var fint.
No regnar og ular det rundt husnova og snøven som kom i natt får julig så det monnar.
I går var det lyn og torever og laurdagskvelden forsvann straumen i to timar.
 Då var det godt å fyre i omnen og tenne masse stearinlys.


Det har vorte litt sying siste tida men sidan 
alt eg har laga skal gjevast vekk kan eg ikkje vise det fram endå.


Håper du kosar deg med juleførebuingane.

Klem frå Alva.

4 kommentarer:

  1. Så fint du har pynta. Jeg kjenner at jeg får lyst til å gjøre det samme her hos oss :) Må nok vente litt, for her blåser det også sterkt. Det er meldt storm i natt, så mannen er gått for å sikre en liten båt som vi har liggende på sjøen enda. Gleder meg til å se det du har laga, men skjønner jo at du ikke kan legge det ut på nett før mottakeren har fått gaven :)

    SvarSlett
  2. Flott pynta ved inngangepartiet hos deg!
    Er så fine de melkespanna, koselig å pynte slik ved inngangen:)
    Ønsker deg fortsatt fine førjulsdager!

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefint pynta utfor døra !
    Eg prøvde meg litt, men her tek vind og ver slik på at det er umuleg.
    Eg får heller pynte litt inne.

    Førjulsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. "For mye av det gode," det passer fint til jula! Veldig koselig velkomst!

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no