mandag 15. desember 2014

Skjønne Elise i 60-tals kjole


Dette herlege sjarmtrollet 
har eg hatt besøk av i dag i lag med mammaen sin.
Kjolesettet ho har på seg sydde eg for ei tid tilbake.
Det er sydd av eit mønster frå tidleg 60-tal. Eg var veldig usikker på korleis
mønsteret passar til dagens standard så den har berre hengt her i påvente av ein høveleg modell.
Og i dag kom ein akkurat passe modell! Og skjønnare fotomodell skal ein leite lenge etter!
Settet sat som eit skot og det enda med at Elise drog herifrå med settet i bagasjen!


Teppet ho ligg på er gåve frå meg.
Det vart veldig godt motteke av både mor og dotter.
Sidan denne mora betyr mykje for meg har eg lagt mi sjel i dette teppet.
Eg har brukt mange av dei finaste stoffskattane mine her.


Teppet er fora med mjuk og deilig fleece
og som bakstykke har eg brukt eit tjukt og godt flanellslaken frå 70-talet.
Det er handquilta på skrå gjennom annankvar rute.



Kysa til kjolesettet er heilt nydelig
og vesle Elise kledde den veldig godt!
Snorene var litt lange så dei kutta eg ein del av.


Slik ser settet ut i blitslys.
Likar ikkje å bruke det men dagslyset er så dårleg no og bilda blir lett kornete uten.
Settet er sydd av eit dynetrekk som var rosa på eine sida og kvit på den 
slik som på kantinga rundt hals og erme,
Blonda var også på.


Og her er mønsteret eg sydde etter.
Størrelsen er 1år men den passa godt til Elise som er knappe halvåret.

Takk for eit koselig besøk i dag,
Elise og mamma :)

Klem frå Alva.

4 kommentarer:

  1. Veldig søt! Både klærne og babyen.:-)

    SvarSlett
  2. Et skjønt sett og liten fotomodell. Teppet var også nydelig :)

    SvarSlett
  3. Nydeleg '
    Babyen, teppet og kjole/kysa.
    Du er så flink !

    Førjulsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Noe så nydelig!
    Ei lita prinsesse!
    Settet passer henne sååå godt:)
    Og nydelig teppe har du også sydd, dette kan du!
    Ønsker deg ei riktig god jul!
    Takk for dine koselige kommentarer:)
    Juleklem til deg.

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no