lørdag 27. desember 2014

Søt barnekjole og forklekjole.


Då er julafta over og julegåvene
eg laga og gav vekk kan visast her på bloggen :)
 Denne kjolen er sydd etter mønster frå Alt om håndarbeide.
Morsom å sy men kanskje litt mykje pirk etter min smak.
Kjolen er laga av eit gammalt men ubrukt putetrekk i bomull.
Det ruta stoffet er frå ei kjøkengardin og
stoffet på lommene er av nyare dato.



 Detalj frå halsen.
Ufordringa her var det skjulte glidelåset.
Det er neimen ikkje så enkelt å få fint til. Hemmeligheita er å 
klare å sy nært nok inn til tennene uten å ha spesialfot til det formål.
Det har ikkje eg men brukte den heilt vanlige syfoten og det gjekk bedre enn å bruke glidelåsfoten.
Willy som var med i "Det store symesterskapet" har laga ein veldig grei 
DIY på bloggen sin. Den finn du her om du vil sjå
og lære.



 Ikkje heilt perfekt, men nesten :)



 Forklekjolen er laga av ei morsom gardin.
Denne laga eg til ein liten gut....ja du las rett! Tenkte den kunne vere
grei å bruke som bakeforkle eller til maling o.l.
Synest det passa så fint med traktor sidan
han bur på ein gard med utsikt til 
onkelens traktor:)


Har følgt med på "Det store symesterskapet" i haust
og funne ut at det kunne eg aldri ha vore med på! Det virkar sååå stressande
å skulle sy i kamp mot klokka på den måten! Eg hadde nok ikkje 
vorte ferdig med eit einaste plagg....eg er nok alt for nøyen!
Trur ikkje eg hadde takla stresset heller.

Synest dei var veldig modige og flinke
dei som deltok, særlig Solveig, Kristin og så Anne  
som vann tilslutt.

Ønsker deg fine romjulsdagar vidare.

Klem frå Alva.

4 kommentarer:

  1. Så fine gaver! Gardinstoffet med traktor er supert! Det hadde vært morsomt å ha. Jeg som er så dårlig på å lete finner aldri noe sånt. Men kanskje kan jeg bli inspirert til å bli litt mer tålmodig?

    Det store symesterskapet har vært veldig artig å følge med. Jeg var litt skuffet etter det første programmet, men så tok det seg fort opp. De var utrolig flinke. Jeg skulle gjerne ha meldt meg på til neste sesong, men har dessverre ikke krefter til å være med. Tror som deg at det ville være veldig stressende å ha tidspresset. Det kunne man jo se at flere av de slet med. Særlig tror jeg den kreative oppgaven med redesign ville vært vanskelig. Mine ideer bruker lang tid på å komme ut. :-)

    Godt nytt år! Det blir spennende å følge bloggen din i 2015.

    SvarSlett
  2. Kjempefine! Jeg synes traktorforkleet er supert - klart det passer til en gutt :) Kjempesøt kjole - fint mønster. Jeg fulgte også med på symesterskapet, ja til og med eldste sønnen her syntes det var gøy å se. Han er så glad i å lage ting selv. Forelska meg en smule i det stedet fabrikken lå. De hadde filma noen dager da vannet lå heilt blega. Nydelig da :) Jeg hadde heller ikke kunne vært med i en slik konkurranse. Må være stressende å ha så lite tid hele tiden. Syntes dommerne var flinke og gav gode tilbakemeldinger.
    Fortsatt fin søndag til deg :)

    SvarSlett
  3. Du er så dyktig med symaskina. Flott arbeid med glidelåset.
    Artig traktorforkle.
    Det er koseleg med snøjul, men blir for lite turar i løypene. Eg er av den
    sorten som trur eg må ha ein finger i spelet med mat og styr, og når me er så mange blir det ein del slikt.eg må bli flinkare til å la dei andre styre, og det gjer dei gjerne.

    Romjulsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Lekre saker du har laga.......flinke du e. Perfekt ditta der du.Fine stoff ilag på dinna blåkjolen og så søte lomme.
    Ha fortsatt fine romjul og kos deg.

    Klem frå MarJE.

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no