lørdag 24. januar 2015

Miljøvenlege handlenett


Med diskusjonen om plastposeavgifta
kjem også tankane om å verte flinkare til å ha med meg posar på handleturen.
No har eg rett nok vore ganske flink til det sidan eg har sydd meg fleire handlenett tidlegare.
Eg brettar dei, rullar dei i saman og har dei liggande i veska mi - då har eg alltid
ein pose for hand om det trengst.
Men eg kan sjølvsagt verte endå flinkare 
og ha med meg fleire slik at eg slepp å be om plastpose når eg handlar mykje.
Her har eg laga nokre handlnett i litt kraftige gjenbruksstoff.
Gode solide nett som tåler litt vekt og rømer mykje.



 Dette herlege retrostoffet har vore ei gardin.
Mønsteret til desse veskene har eg laga sjølv ut i frå eit anna veskemønster eg har frå før.
Laga hankane ein del kortare og sjølve veska litt beidare.

Nettet er ufora og sydd med fransk saum slik at saumromet
ikkje er synleg på innsida.




God plass i desse netta her.
Gøy å handle med slike fargerike bærenett:)
Og det kjekkaste av alt er å seie "Nei takk, det treng eg ikkje"
 når eg får spørsmål om eg vil ha pose.

Og så er eg veldig fornøgd med å ikkje ha
 eit berg av plastnett liggande til ingen nytte og i
 tillegg så sparer eg pengar.



Av same gardinstoffet vart det også ei skulderveske.
Her har eg snudd stoffet andre vegen.

Av restane vert det nok sminkepung og myntpung.
Slikt fint stoff må nyttast til siste trevl :)


Er du flink til å ha med deg pose på handleturen?


God helg til alle som tittar innom:)

Alva.


3 kommentarer:

  1. Gode og fine handlenett.
    Eg har fleire ferdigkjøpte, mem
    problemet er at eg hugsar ikkje ha det med. Eg MÅ bli
    flinkare.
    Dine er så fine at du kan gå med dei kvar som helst.

    God helg-klem frå Anne-Mari
    som sit og høyre på styggeveret ute.

    SvarSlett
  2. Wow, hvor er de bare fine!!! :-) Skønne stoffer du har valgt - og dejligt med endnu mere genbrug (x det tidligere gardin ;-)). Jeg er vokset op med altid at have et indkøbsnet med, når jeg handler. Sådan gjorde vi altid da jeg var barn...i hele familien. Plastikposer har altid været noget, man skulle betale for i butikkerne her i Danmark. Selv da jeg var lille (jeg blev 39 i forgårs, så det er nogle år siden). Jeg har selv syet mange indkøbsnet igennem tiderne...og har en 4-5 stykker, der fast ligger i bilen ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ups - der skulle have stået fx i parentesen - ikke x

      Slett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no