mandag 26. januar 2015

Ny matblogg


Som om eg ikkje allereie har nok bloggar
(eg har også ein fotoblogg i tillegg til denne) så har eg no også laga ein matblogg.
Eg har leika med tanken ei stund fordi eg har sett at dei oppskriftene eg har delt her inne har svært gode besøkstal. Og sidan eg også har mange gode oppskrifter eg ønsker å dele med andre vart det til at eg laga meg ein matblogg. Det eg ønsker å sette fokus på er mat laga frå botnen av og at det nødvendigvis ikkje treng vere så komplisert eller tidkrevjande. I tillegg så er det mykje sunnare og smakar såå mykje betre. Bloggen har fått namnet "Matlaging". Det var ikkje så lett å finne eit namn som ikkje allereie var i bruk. Eg måtte gå tilbake i tid for å finne eit høveleg namn....eg tenkte på kva som vekte interessa mi for matlaging og det var nok på skulekjøkenet det skjedde. Og hustelltimane kalla vi enkelt og greitt - matlaging. Og det synest eg er eit dekkjande namn for bloggen.


Det er ikkje så mange oppskrifter der endå, men fleire innlegg er under planlegging.
Det tek litt tid for maten må lagast først og bilde takast. Nyttar ikkje å leggje ut oppskrifter utan bilde.
Foreløpig ligg der oppskrift på mine sprø og gode knekkebrød og den supergode lasagnen min.
Og bloggen finn du HER. Det ligg også lenke i sidefeltet her. 
Du er hjarteleg velkomen til å følge matbloggen min!

Alva.

3 kommentarer:

  1. Så artig! Det var på skulekjøkkenet mi matinteresse også blei vekt, og i dag har eg faktisk laga lasagne og salat med elevar på kjøkkenet;) Så no sprett eg over til din nye blogg!

    SvarSlett
  2. He he, jeg var elendig på matlaging til jeg ble 40 år. Da bestemte jeg meg for at jeg bare måtte sette i gang. Det har gått bra, er ganske flink nå, synes jeg selv. Liker å lage mat fra grunnen, men det blir litt annet innimellom også. Bra med ny matblogg. Jeg legger ut litt mat imellom søm og strikk jeg også.

    SvarSlett
  3. Så spennende!
    Er ikke så flink til å lage mat, men kanskje kan det endre seg:)
    Er helt enig i at mat laga bra bunnen av er mye bedre, så kanskje er håp for meg også;))
    Lager jo selvsagt en del fra bunnen, men en kan alltid bli bedre.
    Så dette blir gøy!
    Likte også ditt forrige innlegg, herlig handlenett!
    Pleier å ha med nett når jeg handler, men de er ikke like flotte som dine:)
    Og et stort pluss for miljøet med slike sydde nett:)

    Fin dag til deg!

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no