fredag 22. mai 2015

Forkle med søte lommer.

Forkle synest eg fort kan verte litt kjedelig å sy.
Difor prøver eg å finne på noko artig eller søtt med lommene.
Og det er i grunnen berre fantasien som set grenser for kva som kan brukast:)
Her har eg brukt gamle brikker til lommer på to av forkleda. 


Denne duken var oval i utgangspunket men hadde fått eit hol eller revne i eine enden.
Så eg bretta den i to og sydde på ei kroklisse over bretten. I eine skuffa mi på syrommet fann
eg ein liten rosa hekleblomst  som var til overs frå eit eller anna prosjekt. Den var perfekt som
pynt på lomma. Sydde den fast med ein liten knapp i midten. Så var det berre å sy lomma 
fast til forkleet sånn litt på snei:)



Vips - eit litt kjedeleg forkle vart mykje finare 
og duken fekk eit nytt liv i staden for å havne i søpla!



Her har eg brukt ei søt lita brikke frå bruktbutikken.
Eg bretta litt ned på eine sida og festa med ein knapp som tok igjen fargen i stoffet.
Stoffet er ein gardinrest frå 80 - 90 talet.


 Veldig enkel måte å lage lommer på.
Fine gryteklutar kan også brukast.



Tilslutt må eg berre vise dette forkleet i eit herleg retrostoff
sjølv om det ikkje er lomme på. Synest mønsteret var så fint at eg ville ikkje skjule noko
med ei lomme. Dette var egentlig ein duk. Hadde sååå lyst til å lage puter av den men desverre
hadde den nokre litt skjemmande flekkar som ikkje gjekk bort. Eit forkle er ikkje så farleg om det
har nokre flekkar for der kjem gjerne fleire. Så då vart det det i staden.
Kjekt å kokkelere i eit slikt sprekt forkle!

Ønsker deg ei fin pinsehelg!
Her regnar det i bøtter og spann.....

Helsing Alva.


3 kommentarer:

  1. Wow, skvatt helt da jeg kikka nedover og øynene falt på den fargeklatten - nyyydelig stoff! Ja, et slikt forkle - det gir i alle fall meg lyst til å kokkelere :) (De andre er også flott gjenbruk.) Nå fikk jeg lyst til å sy et lite forkle til minsten her hjemme. Det er så fint å bli inspirert slik. Her har været også vært grått og trist med regn og yr. Nå lysner det litt her på kvelden så jeg håper det blir en finere lørdag. Jeg skal uansett kose meg maks med litt sying! Klem fra meg i sør :)

    SvarSlett
  2. Flotte forkler! Veldig fin bruk av de gamle brikkene. Jeg har sikkert noen liggende i en skuff selv, det er ikke så enkelt å kvitte seg med dem selv om de ikke er hele.

    Jeg er veldig dårlig på å bruke forkle. Kanskje om jeg lager meg et selv? :-)

    God pinse til deg og dine!

    SvarSlett
  3. Så flotte forkle!
    Og supersmart å bruke slike små brikker og duker til lomme,ble kjempefint:)
    Likte spesiellt retroforkle, herlige farger til å bli glad av!

    Ønsker deg en fin 2.pinsedag!

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no