torsdag 7. mai 2015

Mormor.....

Hei!
Eg er her endå, men det vart jammen nesten to månadars ufrivillig pause dette.
Datamaskina mi gjekk i svart før påske og det gjekk 6 veker før eg fekk den tilbake.

Litt har skjedd sidan sist eg blogga, både på godt og vondt.
I påskeveka måtte eg ta den tunge avgjerdsla og avlive vår kjære pus gjennom nesten 18 år. 
Etter ein sjekk hos veterinær vart det klart at katten hadde både hjertesvikt, nyresvikt og var kraftig uttørka. Så den klare tilråding var at ho måtte få sleppe. Veldig vond og tung avgjerd
å ta, men til det beste for stakkars pus.
Men som kjent så vandrar sorga og gleda hand i hand og like over påske 
vart eg mormor til ein skjønn liten gut! 





Sjølvsagt måtte eg lage noko til det nyfødde barnebarnet mitt
så då vart det eit vognteppe i fargar heilt etter min smak :)
Eg tok utgangspunkt i fargane i uglestoffet.




Hjerta er handquilta og får då ein litt "boblande" effekt.
Den mørke kanten inst er ein tittekant.



Den vordande mora bestilte eit babynest så det laga eg også.
Det er noko som har vorte veldig populært siste åra - for eit år sidan ante eg ikkje kva det var
for noko då eg fekk spørsmål om å lage eit. Så då sa eg nei sidan eg aldri hadde sett eit eller visste
kva det var. Men då dotter mi bestilte eit kunne eg ikkje seie nei. Eg søkte litt rundt på nettet
og fann ut at det slettes ikkje var så komplisert å lage.



Nestet - eller reiret er flittig i bruk.




Eit perfekt lite under.

Neste gong skal eg vise noko anna eg laga til den lille og eg lovar at det skal ikkje gå
nesten to månadar til :)

Ha det fint så lenge.

Alva.

5 kommentarer:

  1. Gratulere så mykje med barnebarnet.
    Det er toppen av glede og lukke det :)
    Kor fint vognteppe. Nydeleg med dissa fargane.
    Nei, eg må seie som du, slikt reir har eg ikkje høyrt om endå siste barnebarnet er berre 2,5 år.
    Men sikkert praktisk og deilig for den vesle. Og ikkje ramlar han utfor kanten heller (på ei stund iallfall ;)
    Kos deg med barnebarnet og vona at alle har det bra.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Dejligt at du er tilbage - velkommen! :-)
    Jeg vil gerne kondolere - det er ikke nemt at miste en sjæleven igennem så mange år...er dog sikker på, at hun har haft et godt liv hos dig <3
    Og så også et stort tillykke!!! Hvor dejligt at du er blevet mormor! :-) Og sikke nogle fine ting, du har fået syet. Jeg elsker den fine 'bobble'-effekt med hjerterne. Fint fint håndarbejde; lavet med kærlighed.

    KH Lilly

    SvarSlett
  3. Hei igjen :) Ja, det er ikke med lett hjerte man avliver en katt som har vært i familien så lenge, men det er bedre for den å slippe å ha det vondt. Nydelig teppe, og "redet" du har laget ser jo så behagelig ut. Tenker den vesle skjønningen ligger godt der.

    Selv hadde jeg eksamen denne uka - endelig kan jeg hente frem symaskinen. Gleder meg masse :)

    SvarSlett
  4. For et nydelig babyteppe! Babynest har jeg også laget, veldig populært hos de unge mødrene.

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med barnebarnet!
    Så utrolig koselig :))
    Og så vakre saker du har laget til den lille, skjønne farger!

    Veldig trist med pus,skjønner at det var tungt,var I samme situasjon selv forrige høst. ..det er fælt, men bedre enn at de stakkars dyra skal lide.
    En får huske all glede og fine stunder de gav oss.

    Ønsker deg en fin dag videre:)
    Varm klem

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no