torsdag 30. juli 2015

Blanda drops......

Juhuuuu!!!!
Alle mine dataproblem er løyst og bloggelysta steig i same stund:)
Ny printer skulle installerast på maskina mi, men det let seg ikkje gjere. Etter feilsøking
fann eldstemann problemet og fekk ordna opp og dermed kom bildearkivet på plass igjen og 
problema med bildeoverføringa var også løyst!

Maskina fekk seg ei skikkeleg overhaling også
så no kryssar eg fingrane og håper det går knirkefritt heretter:)
Kjekt at ha born som kan ordne opp der mor kjem til kort;)


Det kjekkaste eg veit er når nokon tek kontakt og lurer på 
om eg er interessert i gammalt sengetøy og andre tekstilar. Det er sjeldan nei i min munn då:)
Eg tek som regel imot det meste og går gjennom det. Sortere ut det eg vil ha sjølv, det som skal gå
til gjenbruksbutikken og det som er så slitt eller flekkete at det må kasserast.

Denne veka fekk eg ein slik sekk på døra.
Det meste var ikkje så veldig retro - men nokre skattar fann eg....
blant anna dette herlege dynetrekket  her:


 Eit skikkelig hjertebankstoff!
 Vert aldeles varm om hjertet og superlukkeleg av slik herlegdom!
Trur eg kjem til å klappe og stryke på det ei stund før eg set saksa i det!


Litt små-sying har det vorte siste dagane.



 Denne babyleika/kosekluten fann eg mønster på i eit eldre "Alt om håndarbeide".
Tenkte at den passa fint til barnebarnet som no har begynt å leike seg litt. Og den fall 
absolutt i smak. Særleg banda rundt kanten var veldig fine å sutte på:)



 Eit par bukser som skal vere gåver har eg også laga.
Denne er laga av eit barnedynetrekk frå bruktbutikken. Synest det hadde slikt artig mønster.
Stoffet var litt tynt så den er sydd av dobbelt stoff. Brukte baksida av dynetrekket
-som var stripete - til innside.


 Baksida.

Det var veldig tungt for hendene å sy på ribben nede - mykje stramming -
så eg trur eg skal vente litt før eg evt. syr fleire.


Takk for alle kjekke kommentarar som vert lagt igjen hos meg.
 Det er så koselig at nokon tek seg bryet med å legge igjen ei helsing.
Set stor pris på det!

Ønsker deg fortsatt fine sommardagar!
Takk for at du tittar innom:)

 Alva.

3 kommentarer:

  1. Herleg bukse, du er så flink til å sette saman dei fine stoffa dine,
    Artig leike, eg kan tenkje meg babyen finn dissa banda, ein ser ofte at dei prøver å bite
    i merkelappane på leiker og kle dei får i hendene,

    God helg frå Anne-Mari som må lade oppatt etter Oslo-veka :)

    SvarSlett
  2. En herlig stoffskatt - ja, det er så man bare må nyte :) Kjempefine barneting - slike bukser er veldig greie og myke til de små, og barneleken var kjempefin. De små liker jo så godt å sutte på slike lapper. Husker mine tre gjorde det :)
    Sittter her med ei venstrehånd som ikke er så lett å skrive med - kutta et dypt kutt og måtte på legevakta tidligere i dag. Kjedelig, men ikke noe som blir bra heldigvis :) Fin uke til deg :)

    SvarSlett
  3. Dejligt med så mange genbrugsfund! Elsker det - og sikke nogle skønne ting og dejlige farver du har gang i :-)
    Godt at høre at du fik løst (krydser fingre!) dine computer-problemer. Det er så irriterende med den slags - især hvis man ikke selv er IT-handy (det er jeg bestemt ikke!!!).

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no