tirsdag 21. juli 2015

Sommerfuglveske


Når sommaren manglar så fullstendig må ein 
berre gjere det beste ut av det og prøve å skape litt sommar sjølv.
Eg trur faktisk ikkje eg har sett ein einaste sommarfugl endå denne sommaren
så det tenkte eg at eg måtte gjere noko med.

No burde eg så  absolutt ikkje sydd noko i det heile teke
for handa er framleis ille vond. Men når ein held på å gå på veggen av kjedsomheit
og veret ikkje fristar til utendørs aktivitet må ein berre finne på noko. 
 Og slik var det den dagen eg laga denne veska.

Stoffet har ein litt kraftig kvalitet og ypperleg til denne veskemodellen.
Fargen er nydeleg fersken/lakserosa og eg fann det på ein bruktbutikk. Desverre hadde det
nok vorte brukt som underlag til eit eller anna prosjekt for det hadde ein del grøne flekkar som
ikkje gjekk bort. Trudde eg hadde unngått flekkar då eg klipte ut men jammen hadde det lurt seg med nokre. Så då gjaldt det å kamuflere etter beste evne. Greidde akkurat å skjule ein flekk ved hjelp av sommarfuglen. Der var også eit par flekkar nederst på veska og løysinga vart å legge på eit kontraststoff heilt nede. Og det synest eg faktisk vart veldig fint.



Sommarfuglen er applikert på ved hjelp av vlisofiks og sydd  med tette 
siksak sting. Mønsteret hadde eg liggande frå eit tidlegare prosjekt. 

Turkis og denne fersken /laksefargen (veit ikkje heilt kva den kallast) er to veldig hotte 
fargar denne sesongen. Så då skulle vel denne veska skli rett inn tenkjer eg;)

Dei som følger meg på instagram har nok sett denne før.
Ønsker du å finne meg der så heiter eg posttausa. Der legg eg ut litt forskjellig - det vert også  ein del
naturbilde......



f.eks slik som dette som er frå ein fin tur til Lodalen i Stryn.

Vatnet hadde den nydelegaste isblå farge som desverre ikkje kjem
 så godt fram på desse bilda.





Eg har framleis store problem med bildeoverføring og bildeprogrammet.
No har eg ikkje lenger tilgang til bildemappene. Bilda ligg der ein plass men eg kjem meg ikkje inn.
Så om eg overfører bilde frå kamera til pc får eg ikkje sjå dei utan at eg går inn på eit bilderedigeringsprogram . Veldig kjedelig og veldig tungvint.

Er ikkje så veldig lenge sidan eg hadde maskina inne til reperasjon og var utan i heile
6 veker. Så det fristar ikkje på nytt.......men må ein så må ein.....


Ha ein fin sommar vidare!

Alva.


4 kommentarer:

  1. Syns du fikk godt frem den sommerlige følelsen med fargene og sommerfuglen :)

    SvarSlett
  2. Nydelig veske og kjempelurt å applikere over flekkene - den ble jo bare finere med det fine merket på. Her i sør er det også en veldig kald sommer. Det fine er at jeg har hatt en hel formiddag med sying i dag og ingen dårlig samvittighet (noe jeg hadde fått om været hadde vært fint :) Du har tatt noen fantastisk nydelige naturbilder - de kunne forstørres opp og pynte på mang en vegg :) Det er ikke noe greit når datamaskinen ikke vil det samme som vi vil. Jeg hadde en gang en opplevelse der skjermen ble helt svart, og da fikk jeg panikk på grunn av alt jeg har liggende der... Jeg fant ut av ting ved å google på nettet - det er det fine med Internett: Noen andre har som regel alltid opplevd det samme som en selv, og skrevet om det før :) Fortsatt fin uke - håper det går bedre med hånda også - klem :)

    SvarSlett
  3. Superfin veske! Smart med applikering over flekker. Det ble veldig fint med en annen farge i bunnen. Det kan jammen anbefales uten flekker også!

    Lykke til med PCen. Utrolig irriterende med PCproblemer.

    SvarSlett
  4. Lekker veske !
    Kor trasig handa di er like låk. Er det ingen råder å få ?
    Og dataproblem er det verste eg også veit, einige med ho ovanfor om at ein kan få
    gode tips på nettet. Det har hjelpt meg ofte.
    Ellers er eg lei regn (ikkje versjuk enno) ,og fær til Oslo i morgå.... vermeldinga seier der også blir regn, så
    då er det slik me skal ha det her i Noreg. Er ikkje så frista til å reise til Syden så det er
    berre å nyte den fine naturen heime.

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no