torsdag 27. august 2015

Sesongavslutning



Komande søndag er det siste søndag det vert ope i Postkjellaren denne sesongen.
Det er framleis mykje fint igjen - sjølv om der ikkje lenger er alt som viser på bildet.
Kjem til å ha reduserte prisar på ein del varer denne siste søndagen
så det kan løne seg å ta ein tur.



Etterkvart kjem eg til å legge ein god del av dei varene eg har igjen inn i nettbutikken her
så då er deg mulig for den som ikkje kjem seg til Bjørke å handle likevel.
Har også bestemt meg for å slanke litt på mi stadig veksande stoffsamling 
så eg vil legge ut ein del fine retrostoff for salg.



Post -og teleutstillinga er svært populær.
Mange born er veldig nyfikne på dei gamle telefonane og lurer på korleis i alle dagar
det gjekk an å ringe med dei.


Mykje posthistorie her.


Det er ope frå 13-17 men eg er der som regel ein time før om nokon
skulle vere ute litt tidleg. Eg brukar å seie at eg opnar når eg kjem og 
stengjer når eg går:)

VELKOMEN SKAL DU VERE!

2 kommentarer:

  1. Et herlig bilde fra butikken med alle de fine tingene du har sydd. Ser så koselig ut. Håper du får godt salg siste helg også :)

    SvarSlett
  2. Sikke et absolut fantastisk sted! EEEEELSKER sådanne gamle ting....og ja, det må virkelig være meget interessant for nutidens børn at se den slags 'gammeldags' ting; så fjernt fra den moderne teknologi! Skønne ting du har lavet - ser frem til at se retro-stoffer i butikken online ;-) Håber at helbredet arter sig for dig :-)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no