onsdag 2. september 2015

Påfyll i nettbutikken




Då har eg endeleg fått lagt inn ein del nytt i nettbutikken.
Varene er for så vidt ikkje nye, men dei er i alle fall nye for nettbutikken:)
Dei fleste kategoriar har fått påfyll og meir vil kome etter kvart. Syrommet mitt tyt over 
så eg er nødt til å verte kvitt noko for eg greier ikkje la vere å kjøpe nytt når eg 
kjem over skikkelege godbitar. Så det vil nok kome litt meir stoff når eg
har fått litt meir oversikt over kva eg har.
Rydding pågår....foreløpig er der 
berre kaos.

Nettbutikken finn du her


1 kommentar:

  1. Vel overstått sesong.
    Forstår det som det var bra med folk på Bjørke.
    Det vart no så fint ver på slutten så mange freistast til ein tur dit.
    Håpe me får ein fin september, eg har tru på det.

    Takk for koselege kommentarar :)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no