lørdag 5. september 2015

Tellekant, bruktfunn og nettbutikken.


No er det tellekant i stoffhyllene mine igjen og eg berre diggar det!
Elskar tellekant i skåp og skuffer men kan ikkje akkurat skryte av at det alltid er
det hos meg nei, hi hi......

 Hadde det berre vart evig - men det varer akkurat til neste prosjekt,
og eg skal bruke dei nedste stoffa i hyllene! Må berre ikkje tru at eg legg stoffet tilbake
der det låg.....å neidå....enten hamnar det i ein etterkvart enorm dunge på klippebordet, eller så
trykker eg det inni i ei eller anna tilfeldig hylle der det måtte vere plass.
Sukk...skulle ønske eg kunne rydde etterkvart - men det skjer
sjeldan eller aldri:)

Dette er ikkje alle stoffa mine altså.... har hyller på motsatt side også :)




Og her er nokre av dei nyaste bruktfunna mine:


Denne duken fall eg fullstendig for.
Mulig det vert eit forkle av den, mulig den får leve 
vidare som duk.



Denne gamle duken er berre så nydelig!
Den får definitivt leve vidare som duk og den skal eg ha sjølv.
Synest fargane var så utrulig fine og den ferskenfargen er akkurat den fargen
eg har på litt av interiøret no.



To heilt ubrukte panelgardiner - enno i pakken - berre ropte
til meg at eg måtte ta dei med! Dei er akkurat breie nok til å lage skulderveske av.
Det trur eg blir fint.




Litt meir stoff er lagt inn i nettbutikken.....
 .....blant anna desse knalltøffe folkevognbussane som kan kjøpast enkeltvis.
Supre som dekor på vesker og puter mm.
Om du vil kan du få med vlisofix på baksida.
8 ulike bussar.



Litt barnestoff er også lagt inn, bl.a. desse to her 
som er berre så tøffe.


Kjekt om du tittar innom nettbutikken og ser om noko kunne freiste:)
Du finn den her.

Mange av produkta mine er også ypperlege som presangar,
Kanskje ein ide og snart tenkje på julegåvene ;)

God helg!

Helsing Alva.

7 kommentarer:

  1. Sjå der ja, fint med tellekantar.
    Det ser ut som du har mange fine stoff.
    Dukane er kjekke å bruke, eg likte best den grøne/blå.
    Ha ein fin laurdagskveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fantastisk flink du er Alva :-) Har vært artig å besøkt utsalget ditt, vi bor jo ikke så langt fra hverandre ;-)
    Kjekt du stakk innom meg på bloggen :-)

    Klem fra meg <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Bente:) Ja det hadde vore veldig moro om du tok turen til Bjørke ein gong!
      No har eg avslutta for sesongen men kanskje det blir fleire sjansar;)
      Visste ikkje at du bor så nær, Det var jammen artig!
      Takk for at du stakk innom:)
      Klem.

      Slett
  3. Så fantastisk flink du er Alva :-) Har vært artig å besøkt utsalget ditt, vi bor jo ikke så langt fra hverandre ;-)
    Kjekt du stakk innom meg på bloggen :-)

    Klem fra meg <3

    SvarSlett
  4. Så fantastisk flink du er Alva :-) Har vært artig å besøkt utsalget ditt, vi bor jo ikke så langt fra hverandre ;-)
    Kjekt du stakk innom meg på bloggen :-)

    Klem fra meg <3

    SvarSlett
  5. Herlig foto av tellekantene på stoffene :)
    Ja, slik har jeg det også - en gang i halvåret. Resten av året roter jeg det fælt til. Misunner alle som har et skikkelig syrom. Det hadde vært en drøm... Kanskje jeg får det en dag når barna flytter ut... Da skal jeg også få tid til å fullføre alle prosjektenen som jeg har i hodet, men som jeg ikke ser ut til å få sydd :) Fortsatt fin søndagskveld :)

    SvarSlett
  6. DU BOR JO I EN STOFHIMMEL :-))))) WOW!!!!!

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no