lørdag 7. november 2015

Dokkebunad


Hei alle sammen!
Eit lite livsteikn frå meg:) Eg er her endå men det vert lite sying med meg.
Tenkte eg skulle vise ein av dei få tinga eg tinga eg har sydd i haust - ein dokkebunad.
Då ein venn og tidlegare kollega spurde om eg ville gi ein handlaga gevinst til ein basar der ho bor
så svarte eg straks ja til det. Tenkte kanskje eg kunne finne noko frå Postkjellaren men synest ikkje eg
hadde noko som egna seg. Ein må tenke på at det ikkje er alle som er like glad i retro som meg så 
eg ville gi noko som var meir nøytralt. Eg hadde ein del dokkekle igjen så då kjøpte eg ei dokke på
salg og plukka ut nokre antrekk. I tillegg sydde eg ein finkjole og altså denne bunaden her.
Ein bunad gjer seg veldig godt til utlodning.



Mønsteret er frå ei av bøkene til Anne Grethe Gaaserud. 
Sjølve bunaden er sydd i eit stykke, vesten er sydd fast i blusen i skuldersaumane og i sidene.
Utgangspunktet var stoffet til skjørtet, synest det passa godt til bunadsskjørt. Det er gjenbruk frå eit skjørt eg fann på bruktbutikken. Trur det må vere frå 80-talet. Sidan blomstrane er  
rosa måtte vesten også  vere rosa synest eg. Alle stoff og alt
tilbehør fann eg i sakene mine. 



Bunaden er åpen heilt ned bak og lukkast med borrelås slik at den er lett å få på og av 
for små hender.



Måtte sy ei lita mamelukke til også,
går ikkje an å vere naken under bunaden:)


Og som kjent dreg det eine det andre med seg så då vart det eit
par søte sokkar også slik at dokka slapp å vere berrføtt på basaren:)




Så no håper eg at dokka kom i rette hender og lever eit godt liv der.


Det vert nok ikkje så mykje blogging frå meg framover, men skal prøve og titte innom
med eit innlegg av og til. Eg har mykje smerte i hovudet som gjer det vanskeleg å
 konsentrere seg både med sying og skriving.

Ønsker alle ei fin helg.
Husk å ta vare på kvarandre.

Klem frå Alva.

5 kommentarer:

  1. Åååååå, så fin! Jeg har på planen å sy en dukkebunad, men har ikke kommet så langt. Et slikt fint blomsterstoff ville jeg gjerne hatt, men jeg har nok andre stoff som også blir fine. :-)

    Synd at du ikke er bra nok til å sy, slik du har lyst til. Håper du blir bedre etter hvert.

    SvarSlett
  2. Veldig søt bunad og dukke, og så lurt å sy det hele sammen. Da blir det lett for de små å ta på og av. Det må da være en av de fineste gevinstene på det lotteriet. Har ikke tid til noe, jeg. Gleder meg til ting roer seg på mange fronter. Da kan jeg pakke frem symaskinen :) Håper du også blir bedre i kroppen og får begynt å sy litt mer :)

    SvarSlett
  3. For ei fin dokke med lekre klede.
    Heldige den som vinn denne, håpe det er ei lita jente som får den.
    Håpe at du snart får noko som hjelpe for haudeverken.
    Å ha slike smerter er slitsamt i lengda, eg har litt erfaring med det.

    God betrinsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Dejligt med et livstegn, men hvor er jeg bare ked af at høre, at du har så mange smerter i hovedet :-( Uuuha, hvor jeg tænker på dig. Håber inderligt at der er snarlig bedring i sigte.... Pas godt på dig selv!
    Sikke en vidunderlig og fin lille dukke - hun skalk nok finde et dejligt hjem <3
    KH og god bedring Lilly

    SvarSlett
  5. Nydelige plagg du har sydd! En lekker bunad! :)
    Leste et tips om migrene hjelp, om det kan hjelpe: Press saften av 2 sitroner, riv litt av skallet av tilsett 2 ts himalayasalt. Bland godt og hell det over i et større glass og tilsett vann. Rør om av og til og drikk alt på en gang.
    God bedring!
    Klem fra Lisa

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no