søndag 10. januar 2016

300.000....

Wow..... 
var ein tur innom bloggen og oppdaga at
teljaren har passert 300.000! Eg er heilt overvelda over slike besøkstal!
No kjenner eg at eg må verte flinkare å oppdatere her inne:)
Men foreløpig vert det berre naturbilde.
Det har vore nokre veldig kalde dagar her på desse kantar no.
Men du å du så vakkert! 



 Så her var det berre å kle seg veldig godt
og ta med seg kamera ut til Hovdevatnet. Desse bilda er frå i går.
På den trygge isen var det eit yrande liv med både unge og gamle som leika seg i den
gyldne januarsola. Det var ei fryd å sjå på!



Her sat eg - under ei fure med verdens vakraste utsikt
og slikka i meg nokre sterkt etterlengta solstrålar! Skulle berre ønske eg 
hadde med meg kaffe ..... :)


Så kaldt var det.....14 minus viste målaren.
No har det mildna på - berre 2 minus i kveld:)


Takk for at du tittar innom....
håper å kome med eit syinnlegg snart :)

Ha ei fin ny veke!

6 kommentarer:

  1. Gratulere med mange visningar. Fantastisk.
    Nydeleg bilde som alltid hos deg.
    Det er vakre dagar no, men me er redde for vassrøra med denne berrfrosten.

    Ha ei fin veke.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hipp hurra for mange visninger :))))
    Dette var virkelig flotte bilder, du bor vakkert til <3

    Deilig det går mot lysere dager og varmere :))

    Gode klemmer fra meg

    Bente

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! Og natur!! Er formen fremdeles dårlig, slik at du ikke får kost deg med håndarbeide? Håper du snart blir i form igjen. I mellomtiden kan du jo kose deg med nydelig vintervær.

    SvarSlett
  4. Nydelig når naturen viser seg fra sin vakreste side. Jeg kjenner igjen det der med lysten på en kopp med noe varmt i når man er på tur. Må alltid ha noe å bite i og litt drikke - da smaker det så ekstra godt :)
    Godt at mange kikker inn hos deg så blir det enda kjekkere å blogge litt mer :)

    SvarSlett
  5. Så kjekk blogg du har😀

    SvarSlett
  6. Så kjekk blogg du har😀

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no